Gebeliğimin 36+2 haftasındayim. Bebeğimin hareketlerini dün akşamdan sabaha kadar hissetmediğim için sabah hastaneye yatişım yapıldı . Bide sabah lekelenme şeklinde kanamam oldu ondan sonra sancı başladı ama şiddetli değildi. Doktor takip amaçlı ciğer geliştirici iğne vurdu. Nst de sancı yok bebeğin kalp atışları normal ama ben bebeğin hareketlerini halen hissetmiyorum. Başına daha önce böyle bişey gelen oldu mu