buseyusuf27 bende 17. Haftada aynı durumu yaşadım suan 18. Haftadayım 2 haftadır hareketsiz yat dedi doktor ilaç verdi bu cuma 19. Haftam olucak kontrole gidecem inşallah yukarı çıkmıştır yoksa bu sancılar zor biraz bi de korkuyorum erken doğum olur da bebeğime bişe olur diye , inşallah bebeklerimiz çıkar yukarı da sağlıkla gelirler 🐣