Serfes1 Anneler doğacak bebeğime biberon alacağım Philips awent 0+ay biberon 125 ml çok küçük onun yerine 260 ml 1+ ay olanı alsam 0 aylıkken kullanılamaz mı fiyatı yüksek ikisini almak yerine
Haticerman Serfes1 akışı farklı olabilir. Ama aventlerin biberona takılan emzik kısmı ayrı satılıyor büyük biberon alıp bulursan 0 emzik biberonunu ona takabilirsin. Bende sonradan öğrendim önce öğrensem böyle yapardım ayrı emzik satıldığını
ArzuZ Serfes1 ben setini aldım içerisinde 2 küçük iki büyük bir emzik bir temizlik fırçası daha uygun oluyor öyle sonra büyüdükçe emzik başlığını değiştirebiliyorsun yoksa tek tek biberon almak philips çok pahalıya geliyor
Mervepera Serfes1 ben set almıstım indirimde o daha karlı 125 ml biz 1 yasa kadar kullandık neredeyse tabi bu bebekten bebege değişir Büyük alırsan yazmıslar baslıkları var ayına göre değişiyor ondan al akıs farkı var çünkü