Merhaba arkadaşlar.Kısa özet geçicem.Adet oldum femara ve estrofem içtim.Dr gittim,usm yaptı yumurtalar vardı fakat dr dediki küçükler.iyne yazdı pregnyl 3 tane dün bitti ayın yarın bir daha kontrole gideceğim.İki gündür ovulasyon testi yapıyorum.Buraya resmi yüklersem bana yardımcı olurmusunuz?