pamukannesi25 Anneler ikinci gebeliğim , ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamadığım için tedirgin oldum . Karnımda sol tarafımdaki karın boşluğunda hareketlenmeler var böyle dalgalanmalar raahtsız edici. Bebek hareketi değil biliyorum da bunu yaşayan var mı ?
Yasemin-35 pamukannesi25 benimde ilk hamileligim benimde 11+3 haftalık 2 3 gündür bu bende de oluyor çok tuhaf Bebek hareketi gibide değil dediğiniz gibi dalgalanma şeklinde ama neden oluyor bende anlam veremedim benim sol ve sağ kasığımda da oluyor
pamukannesi25 Yasemin-35 normalde ilerleyen haftalarda olsa dicemki bebek dönüyor o hareket gibi ama şu an olmayacağına göre anlam veremedim doktorunuza sordunuz mu siz ?
Yasemin-35 pamukannesi25 yok kontrol e yarın gidicem sorucam ama yarın gidince cevabına göre bilgi veririm sizede yarın
Yasemin-35 pamukannesi25 yani bende bebeğin hareketleri mi die düşündüm ama hissetmek için çok erken die düşünüyorum
pamukannesi25 Yasemin-35 gaz mı acaba diyorumda bilemedim 😄 banada haber verirseniz çok sevinirim 🙏🏻😌