Kızlar tüp bebekle 6 + 4 hamileyim ilk ultrason için altı haftalık gitmiştim bulunduğum şehire yeni taşındığım için hiçbir doktor araştırması yapamadım profesor diye bir doktora gittim Vajinal muayene yapmadı karından ultrasonla bakınca keseyi gördü bebek yok dedi sizce normal mi bir hafta sonra gel dedi bu perşembe gideceğim çok korkuyorum başka hiçbir şey demedi Bir de tüp bebek doktorum yoksa Kan sulandırıcı iğne vermedi pıhtılaşma testi mi şu an gittiğim doktora gösterdiğimde ben olsaydım verirdim dedi yine de doktorunu dinle dedi kafam karıştı neden her doktor farklı konuşuyor gerçekten anlamıyorum ben sekiz yıldır mücadele ediyorum ne yapmam lazım sizce 🥺