Evet ben ilk beta hcg takibi yaptırdım 4 kez baktırdım 2 gün ara ile normal artış olunca hemen kadın doğuma gittim kese gözükmeyeceğim biliyorum ama ben ilaç için geldim dedim ve doktor iyi yapmışsın hemen yazalım ve başla dedi başladım şuan 10 haftalık inşallah sağlıkla alırız kucağımıza🤲