Cerenvebebisi-01 Moorbit evet karşılıyor canım hatta bugün yazdırmaya gitttim her gittiğimde kutu kutu yazan doktor bugün yazmadı neymiş kalpte delik yapıyormuş bebeğe öyle dedi alamadan geri döndüm eve
Moorbit Kucukanne26 yanına her hangi bir açıklama falan yazmaya gerek yok değil mi? Sanki forumda böyle bir şey denmişti siye hatırlıyorum
Moorbit Gzm98 yanına her hangi bir açıklama falan yazmaya gerek yok değil mi? Sanki forumda böyle bir şey denmişti siye hatırlıyorum
Moorbit Cerenvebebisi-01 haydi bide o mu çıktı. Ben ilk çocuğumda doğuma kadar kullandım çok şükür hiçbi şey olmadı
Cerenvebebisi-01 Moorbit bende 32 haftalık oldum çok şükür bir sıkıntımiz yok ama ara ara bulantılarım oluyor halen onun için istedim yazmak istemedi resmen