serra88 Kizlar, kimlerin 3.5 ayi bulantilarla , kusmalarla geciyor, bi an sandim gecmeyecek🥲insan kendinden soguyor resmen hamilelikten keyif alamiyorsun, allah tum hamislere sabir versin 😇
Ilayy-81 İlk 3 ay sadece bulantı , sık tuavelete gitmek ve uyku oluyor asıl olay 5 ten sonra başlıyormuş 8 aya doğru gidiyorum gece uyku uyuyamıyorum kramplar bacaklarım uyuşuyor nefesim kesiliyor ağırlaştıkça hareketler de sıkıntı🥹
Ilayy-81 serra88 ya benim ilk 5 aya kadar hiç birşey yoktu diyebilirim o yüzden benim 5 ten sonra hamile olduğumu anlamaya başladım canım 🤓🤓