Miracleee 3 gündür şişkinliği var zaten Soda filan içiyorum geçmiyor. Yemek yiyesim gelmiyor artık. En son öğlen 1 de yedim ama bu siskinlik neden hala var. Birde karnım çok sert. Böyle olan var mı.
Zeynomsu Miracleee benim haftam o kadar bile değil asla sindiremiyorum. Her yediğimden sonra keşke yemeseydim diyorum. Yemesem açlıktan midem bulanıyo
yagmur_vera 36+4 Benim de öyle ya azıcık bile yesem öyle hissediyorum. Ama benim hamileliğin başından beri öyle ki normalde de çok yemek yiyebilen birisi değilim.