Merhaba ben rahim içi spiral taktırmak istiyorum doğum yapmadım daha önce doğum yapmadan taktırmak iyi değil gibi şeyler duyuyorum doğum kontrol hapı gibi hormonal şeyler de kullanmak istemiyorum tecrübesi olan yardımcı olabilir mi acaba kocaeli izmitte artık sağlık ocağında takılmıyomuş nerede taktırılıyor kadın doğum uzmanı takıyor mu bizim mi spiral alıp götürmemiz lazım bilgilendirir misiniz