Kızlar mrb geçen hafta çatı muayenesine gittim 2 cm acilmam vardı bugün 38+1 haftalık olduk bu benim ilk gebeligim sabahtır adet sancisi gibi ağrılar yokluyor beni bacaklarıma ve belime vuruyor agrilar. Akıntım da arttı. Sizce doğum belirtisi olabilir mi.