Mavi6 hayırlı olsun ❤️ ben de aynı durumdaydım sizinle ama doktorum bebeğimin rahme inmediğini yukarda kaldığını, deneyimlerine dayanarak suni de alsam açılma da olsa aşağı inmeyeceğini söyledi. Sezaryen yaptık daha fazla beklemeden, zaten kakasını da yapmıştı biraz. Doktoruma güveniyorum ama hep de bir acaba olmuştu suniyi ısrar etse miydim denese miydim diye. Belki de benim de suni almama rağmen yine de sezaryen olacaktı ya da doğum esnasında inecekti bebeğim, hiç bilemeyeceğim🤷🏻♀️ sağlıkla büyütün bebeğinizi sonuna kadar denemişsiniz 😊