7 haftalık hamileyim.. Sağlık ocağında tsh 3.3 çıktı ebe hemen endokrinolojiye git dedi. Gittim endokrin doktoru kendisi bidaha baktı ve orda da tsh 2.5 çıkmış ama serbest t3+T4 falan 3 üzeri.. anlamadım hangisine bakılıyor ama doktor yüksek değil dedi.. baktı e nabizdan diğer sonuca ve yok yüksek değil dedi..ama burada baktığımda 3 üzeri olanlara ilaç verilmiş.. sorun olur mu başka doktora gitmeli miyim.. aslında doktor da çok övülen bir doktordu.