Bende gebelik okuluna gidiyorum bir çokta kitap okudum annelik ve bebek bakımı diye bir kitap var o çok iyi herşeyi görsel olarak anlatıyor birde Aptamil uygulamasını indirin ilk adımlar diye program orda canlı yayınlar oluyor eski yayınları da izliyebiliyosunuz uzman ebeler doktorlar tarafindan bütün bilgileri veriyolar yani gebelik okulunda bile bu kadar detaylı bilgiler vermediler bence uygulamayı indirin oradaki canlı yayınları izleyin onların çok faydası oluyor