Merhaba arkadaşlar , 34 haftadayken kan tahlillerimde karaciğer değerlerim yüksek çıktı ve kaşıntılarım vardı. Doktor gebelik kolestazı olabileceğini söyledi ve bir ilaç başladı. Safra asitleri yüksek çıkarsa 37-38 de sezaryen önerdi. Buna benzer şeyler yaşayan var mı kolestazı çıkan son haftalarda