Sevvalkizilkayaa 37 haftalık hamileyim bebeğim baş gelişli normal doğum konuşuyoruz doktorla çatı muayenesi daha yapılmadı normal doğumdan korkuyorum biraz ama doktorum yapabilirsin diyor sizin pozitif doğum hikayeniz varmı
Enu1004 Sevvalkizilkayaa şey diyorlar ya ben yaptıysam herkes yapar diye vallahi ben kendim için aynısını diyorum. Ben yaptıysam gerçekten herkes yapar. Evet biraz zor ama o an öyle bir güç geliyor kiiiii… şu an düşünüyorum şok yani 😅 Nasıl yaptım yahu diyorum. Ama gerçekten anneliğin verdiği bir güç ve içgüdü var. Ben korkudan ağlarım diyordum çatır çatır 4 kilo bebek doğurdum valla😃
Aleyna_kpln Sevvalkizilkayaa Canım doktorun önce kendi kaarar versin çatı muaynesi yapıp . Sonrası eğer herşeyin normal ise hic korkacagin birşey yok illaki ağrı sancı çekiyorsun ama bebek karnından çıktığı an herşey geçiyor yeniden doğmuş gbi oluyorsun iki normal doğum yaptım yaşım daha 26 3.ye hamileyim az kaldı doğuma inşallah yine normal olur diye dua ediyorum cunki en azından hemen kalkıyorum çok bı zorlaması olmuyor . Bence sende yapabilirsin şansını dene ♥️
Sevvalkizilkayaa Enu1004 maşallah ya çok sevindim adınıza☺️ benim bebeğim de şuan 3300 doğuma kadar 4 olur herhalde ama nasıl çıkartırım bilmiyorum suni sancı çektiniz mi bide kaçıncı haftada doğurdunuz
Enu1004 Sevvalkizilkayaa sağ olun darısı size olsun😘 ben 42de doğurdum ama almanyadayım. Burda son dakikaya kadar müdahele etmiyorlar. 42.haftada suni sancı verdiler öyle doğurdum.
Mzzz Valla nasıl oldu bilmiyorum ama normal doğum yaptım 😂😂 çok zor bir süreç ama 1 gün çekiyorsun doğum kilosu falanda gitti bende