Efnan3443 banada 2 hafta geriden geliyor, 32+4 de 1850 gram dedi. Benim tabi içim içimi yedi. Hemen başka bir doktora gittim. Herşey yolunda görünüyor kilosuda 2100 gr dedi. Bazen cihazlarda doğru ölçmüyormuş. Tabi ben yinede yediklerime çok dikkat etmeye başladım. Muz, kaşar, avakado, bal, pekmez-tahin, kefir, süt hergün yiyorum. Cumartesi tekrar gideceğim doktora. Bakalım ne diyecek.