fatmapamukyildirim sampuan olarak ilk mustela yenidogan sonradan unibaby kullanmayi dusunuyorum daha dogal oldugunu dusunuyorum cunku dalin hic sevmem tavsiye de etmem
2 pisik kremi diyince tek tercihim sudo krem hem bereketli cabuk bitmiyo hemde cok ise yariyo
3 suan evimde koltukalti atesölcer var alirmiyim bilmiyorum ama braun cok guzel alirsam ondan alrim kulaktan ölcenler daha dogru olcuyomus alından olan iyi olcmuyo
Anne bebek cantasi uzun süreli kullanim olucagi icin bebekli mebekli degilde oysho nu cok begendim normal zamanda bile kullanilabilir senelerce isimi gorur diye dusunuyorum hemde cok sade
Bornoz havlu takimina gerek yok bence takima gerek yok yani bebek havlusu alirim kulahli onu 2 sene götürür sonrasinda bornoz alirim onden almaya gerek yok
Sac fircasi hem kullanmak hemde hatira olsun diye bambu isimli yaptrmak istiyorum
Buru. Aspiratoru de otribebe is görür kizimda da onu kullandim 😄