Bu sene sadece 3 ay baya sıkı bir çalışmayla(online paketler satın aldım) iyi bir sıralama elde ettim Allahın izni ile atama bekliyorum inşallah iyi bir atama sayısı verirler de tekrar hazırlanmak zorunda kalmam🙏🏻
Acaba geç mi diye düşünerek geçirdiğimiz her gün boşa gidiyor bir yerden hemen başlamanızı öneririm gerçekten kpss için asıl son aylar önemli. Eğitimde ve alanda soru çözmek yerine sadece çıkmışları çözmeniz yeterli olur( hocamın önerisi ile ben öyle yaptım ve gerçekten yeterli oldu)gk gy de ise görebildiğiniz kadar soru tarzı görmeye ve çözmeye çalışın , bol boll konu tekrarı yapmaya çalışın. Bebek gelene kadar elinizden geleni yapın bu sene kazanamasanız bile kendinize çok iyi bir temel hazırlamış olursunuz. Seneye olacak sınavda temeliniz olduğu için bebekle daha rahat çalışırsınız. Bebekle 0 dan kpssye hazırlanmak gibi zor olmaz yani. Allah hepimizin gönlüne göre versin🍀🌸
ysmntcm