Ben de 32+4 oldum, odamız ay sonunda gelicek ama kıyafetlerini yıkayıp kaldırdım dolabı gelince ütüleyip yerleştirircem, lohusa takımı almadım daha kac beden alsam diye düşünüyorum 😆 onun haricinre sürekli eksik geliyo aklıma ama üşeniyorum almaya😆 bu hafta halledicem