Nergiz7 Ozgetk biraz zorlama duruyor, en azından bi tanesi olabilir, siz daha iyi bilirsiniz tabi hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼🦋🌼
Efnanefnan Ozgetk kızımın adı efnan. Rahman süresi 48 .ayet Cennetteki çeşitli ağaç dal demek . Kızım çok uysal adının anlamını tasidingi düşünüyorum 9 yıl önce koydum kızımın ismini hoc kimsede yoktu .. Şimdi ufak ufak duyuyorum
Gmzydn Ozgetk Âlâ ismini çok duydum güzel bi isim Efnan ismini çok severim nasip olursa mayısta doğacak kızım Efnan koymayı düşünüyoruz bizde önemli olan isimlerin sizin içinize sinmesi eğer siz beğendiysen isimler güzel 🤲🏻🥰
myavocado Ozgetk isim çok güzel bence, ama iki a da şapkalı âlâ dogru yazımı. O hususu iyice araştırın bence.