Kızlar 39+4 üm 3 cm açıklığım var ama sancım yok geçen hafta perşembe doktorum suni sancı vereyim doğur hemen dedi kabul etmedim eve geldim bu perşembeyi de bekleyelim dedi doktorum eğer o zamana kadar doğmazsa da doğurturum dedi kendi sancım nasıl gelir merdiven çıkıp iniyorum yürüyüş falan yapıyorum ama bunlar açıklık için zaten var açıklığım sancımın gelmesi için ne yapayım hurma yiyorum ananasda ama yok yani gelmiyor sancım suni almakta istemiyorum hadi bana önerilerde bulunun