Selcennnn 34+5 haftalık hamileyim, 19 aylık oğlumu hala emziriyorum. Ne oğluma ne de karnımdaki kızıma bir zararı olmadı 🧿 sadece meme uçlarım biraz acıyor. Şu an size buny yazarken oğlumu emzirerek uyutuyorum çünkü azı dişleri çıkıyor babası ile uyumak istemedi 🥰 eğer sağlık probleminiz yoksa emzirebilirsiniz, doğduktan sonra da beraber emzirirsiniz. Emmeseydi kendi bıraksaydı daha memnun olurdum çünkü ben biraz sıkılıyorum emzirirken, karnımda büyüdü falan ya. Ama sağlık olsun nasiplerinde ne varsa emerler