Minikkalp04 Kızlar 7 hafta 2 günlük gebeyim bugün boş gebelik olduğunu öğrendik kese 23.3 mm olmuş ama bebek yok başına boyle bişey gelipte sonradan öğrenen varmi
mercimekkoftesi1 Bnmde ilk gebeliğim boş gebelikti, kese gelişiyordu ama bebek yoktu. 10’uncu haftaya kadar bekledik geç döllenme olmuştur belki diye. Sonra doktorum alttan muayene yaptı maalesef bebek yok dedi. Kürtaj olmuştum
mercimekkoftesi1 Minikkalp04 bana olmamıştı, doktorum ama düşük olabilir kanaman başlayabilir demişti