Aysinnn evet dun bebetime yaptım bısey ckmadı kurumada ckmadı bugun bebetime yaptım yıne 20’dk bekleme sureli ztn baktım bısey anlamadm testten işllerm vardı bakayım ddm bısey oluşmuş golge gibi şaka gibi şok oldum diğerinin uzerınden ıkı gun gecti kuruma cızgısı dahı yok bunu yaptım flşla baktm yoldayım dıye anlamadm demın baktım şok. Blmıyorum yaa erken gebelık dnıcem bide nasip