minikmucizeemaak Ilknurda Ben sıvı alımına basladıgmda direk filtre kahveye başladım bardak bardak, hiç baş ağrım olmadı çok şükür
Tuba_a Ilknurda Suyu en az yarım saatte bir içiyordum nescafe yi de 2 saatte bir nescafe yi granül olarak tercih edin