Denizm ben ilk kızımı urlada yine meki beyde yapmıştım
Zaten normal doğuma doktorlar girmiyor sadece sezaryana giriyorlar urlada normal doğum olarak çok iyi ben çok memnun kaldım inşallah bundada normal olur çünkü evin gibi tek bir odanın içinde doğum yapıyorsun asla seni ameliyat haneye falan götürmüyorlar çocugunu yanında giydiryorlar
Hatta belli bir hafta gebe okuluna gidersen eşinde normal doğumda başucunda olabiliyor
Sezaryan hakkında yorum yapamıcam çünkü sadece normal doğumu biliyorum öncesi sonrası yani