Ahsksdk benim çevremde de kullanmayan hatta doktora bile çok sık gitmeyen arkadaşlarım var çok şükür bebeklerinde hiçbir sıkıntı yok, siz yemenize içmenize dikkat edin değerleriniz aşırı aşırı düşük değilse sürekli kullanmaya bence de gerek yok. Bana da demir ilacı b12 takviyesi verdiler ben de kullanamadım. İnsan endiseleniyor acaba bir şey olur mu diye tabi ama kendimi çok zorlamamaya karar verdim