Ben de 15. Haftadayım. İlk gebeliğimde olduğu için bunda doktor hemen bakalım dedi ve şeker çıktı. Bana da diyete başla dedi. Gerçekten zor. Ben ejderha meyvesi yiyorum. Onda şeker oranı çok düşük. Şuan tek yediğim meyve o tamamen kes demedi azalt dedi ama yine de tedirgin oluyorum. Ekmeksiz ben de doymuyorum. Devamlı midem kazınıyor sanki nasıl olacak bilmiyorum daha da çok var 😞