MelodyFairy Yani anlamadan aslında çokça stres yaşıyorsun, bilmiyorum ki ne yapar. Benim kimyasaldan sonra kan alıp ultrasonla bakmıştı, bir süre bekletti yine kan aldı olmazsa söktürücü verecekti ve ben söktürücüyü kullanacakken adet oldum. Sonra bebek tutunması için onu kullandım. Duphaston bebek varsa tutunması için, yoksa adet söktürücü olarak kullanılıyor. Doktoruna danış istersen bu ilacı