Umran_r1103 Kasılmalarım çok oluyo gün içinde adet tarihine göre 34+2 ultrasona göre 37+6 yız doğum kanalına girmiş suyu idare eder demişti doktorum
Ece56 Umran_r1103 kasılıyor ama çok acımıyorsa sancı olmayabilir. Benimde çok kasılmam oluyordu ama canım acımıyordu. Heralde böyle acısız olacak diyordum. Ama sancı baya can yakıyormuş doğumda anladım.
Demetrana Umran_r1103 Bende 34+1 günlüğüm ve benimde aynı o kadar çok oluyor ki ara ara adet ağrısı gibi ağrımda oluyor