Kaderinoyunu Kızlar düşük ihtimali olduğu için doktorum progestan verdi 1 haftadır kullanıyorum ancak baş dönmesi ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum bunları yaşayan var mı?
Edaaekincioglu Kaderinoyunu fitil olarak mı kullanıyorsunuz yoksa hap gibi içiyor musunuz ben başta hap olarak kullandım tansiyon düşüklüğü çok yapıyor bayılmışlığım bile var ama fitil olarak kullandığımda yan etkisini görmedim
emine_t Kaderinoyunu ağızdan kullanıyorum bende de baş dönmesi yapıyor. Doktor normal olduğunu söyledi dayanamazsan vajinal yoldan kullanırsın dedi.
Gizem9688 Bende de oluyor mide bulantisi cok yapiyor Bende. Bitecek insallah 2 hafta sonra bitcek kutu birakcaz ilaci 14. Hafta olmus olacak 2 hafta sonra
FK33 Kızlr etkısını cogu kısı bılıyor aslnda 😀 guzel kafa yapar. O yuzden ya alttan alın ya da gece uyumadan once alın