Razirazi 7+4 deyim ve bugüne kadar göğüs hassasiyeti ve bel ağrısı yaşamıştım sadece, mide bulantım olmayacak heralde çok şükür diyordum ama bugün başladı çok kötüymüş bulantı hissi.. sizlerin kaçıncı haftada başladı mide bulantısı 😌