7 haftalık hamile kuzenim var bugün kontrole gitti kese var ama bebek gözükmemiş haftaya tekrar gel demiş sizce normal mi doktor hiç bişey söylememiş bende 6 haftalık hamileyim bu hafta kontrolüm var ister istemez beni de etkiledi acaba başına gelen var mı daha sonrasında bebek göründü mü sizlerin kaçıncı hafta fa göründü