Merhaba, cumartesi günü 37+1 gunlukken doğum yaptım ancak oğlumda orta sevige pulmoner hipertansiyon olduğu ortaya cikti ve kuveze alındı. Öncelikle sizlerden dua istiyorum lütfen dua eder misiniz atlatabilmesi icin 4. Ve 5. Gunleri kritikmis hastalığın😔 Bir de bu durumu yaşayan anneler bebekleriniz nasil acaba