Sumeyye_80_bayram canım inşallah hayırlı güzel sonuç alırsın. Ben aşılamadan sonra ki 3 gün hiç yakmaktan çıkmadım hep uyudum dinlendim. Diğer günlerde sadece küçük işler. Ve beslenmene dikkat et. Sigara iciyorsan baya azalt. İlk günden şimdiye kadar da kaşık ağrısı eşlik etti arada bel ağrısı. Mesela 4 yada 5 gün normal ağrıdı bir gün yakı atmış gibi yandı bence orda tutundu. Evet gaz ve hatta sancısı tutmuştu beni. Ben zaten kesin hamile değilimdir tutmadı dusuncesiyle kan verdim. Şükürler olsun 6 haftalık olduk. Darısı başına inşallah