Merhaba, öncelikle herkese iyi günler.
Kısaca özetlemek gerekirse bu zamana kadar gelişimi 10 küsür gün önde giden bir gebelik süreci geçirdim. Şu an 36+0 haftalık hamileyim.
Haftalık bir defa olmak üzere kontrole gidiyorum. Bundan 3 hafta önceki kontrolde bebeğin boyu 49 cm kilosu ise 2400’den 2700 küsüre çıkmıştı. Akabindeki hafta boyu 47 cm denildi ve kilosu 2760 oldu, bu hafta gittiğimde ise boyu 49 cm kilosu 2860 olarak ölçüldü.
Kilo alımında neden durulma olduğunu sorduğumda ise doktorum kilosunun gayet iyi olduğunu iletti. Kilosu iyi olabilir ama kilo almaması normal mi? Çok endişeliyim gerçekten. Mesele kilolu olması değil, kilo alamamasının risk ortaya çıkarıp çıkarmayacağı esasen. Yanlış ölçüm olabilir mi?
Fikirlerinizi ve yol gösterici deneyimlerinizi bekliyor olacağım. Şimdiden çok teşekkür ederim. 🙏🏻✨