Umutdeniz yengem sezaryen oldu çok memnun kaldı bende değiştirdim özelden şehir hastanesine geçtim bende orda yapacağım doğumu ama benim de sezaryen olacak canım. Çok değişmiş baya iyi şartları eşimde parmağından ameliyat oldu geçen hafta oda çok memnun kaldı artık şikayet vs olduğu için çok ilgililer diye biliyorum. Gerçi normal doğumda doktor son ana kadar gelmiyor ebeler yönlendiriyor doktor takip yapıyor doğuma yakın gelip doğurtuyor.