Hilallay Kızlar gögüs kalkanı için hangi markayı öneriyorsunuz? Deneyip memnun kalan anneler yardım edin:)
xhbgns Hilallay Ben avent aldım onu kullanıyorum memnunum sadece benim bünyem biraz hassas çok uzun süre kullanınca allerji yapıyor göğüs kısmım isilik gibi oluyor o yüzden arada da göğüs pediyle gümüş kapak kullanıyorum