Kızlar kafamda cok dönüyor bu soru hasta olduğumuzda bile en ufak ilaç alamıyoruz ama tetanoz gibi ağır bir aşı oluyoruz biliyorum sezeryan riskim olursa gerekli bu aşı normal doğum istiyorum nasip olursa bu aşıyı olmayan oldumu ya da olunmalı mı kafam çok karışık birisi beni aydınlatabilir mi?