hellomami Kızlar 1-2 ay aknetrent kullandım tüp bebektedavisyle 6 ay önce doğum yaptım tekrar tedavi görmedigim sürece gebe kalmam mümkün degil diye düşünürken 7 haftalık hamileymişim ama içim içimi yiyor bebegime bişey olurmu benzr bir durm yaşayn varmı?
Zeynepli12345 hellomami Şuan hamilesiniz ve aknetrent kullandınız doğru mu anladım. Eğer öyleyse hemen doktora gidin ilaçtan 6 ay sonra hamile kalınıyor inşallah bişey olmamıştır
Adenala hellomami Ben hamileyken bilmeden antibiyotik melatonin kullanıp bitki çayı vs içmiştim ama doktorum bundan sonrası önemli demişti
Altin23 hellomami ben hiçbir şey yapmadığım halde bebeğim 9.haftada karnımda öldü. Allah’a tevekkül et kprkutma kendini Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz ha oluesa da Allah’tan geliyor sonuçta. O ne derse o olur. Korkma inşallah bir şey olmaz sağlıklı olur
hellomami Evremo 1-2 ay kullandım kullanırken gebeymişim ama farketmedim tüp bebek tedavisyle hamile kalmştım daha önce
Eles2616 hellomami aldırmamı söylediler aldırmadım imza attım ilk riskli gebelikte devam ettim daha sonra detaylı girdim bişey çıkmadı ama dr doğduktan sonra da bi sıkıntı olabiliceğini söyledi bunlar allahın takdiri bişey kullanmasan da sağlıksız yada sıkıntılı gebelikler oluyor allahtan gelen ben yine kabul dedim şuan için hiç bi sıkıntı yok hatta gelişimi önde gidiyor bence kalbini bozma Allaha inan sığın🤎🤲🏻
Unlms Hanımlar ben de 1 buçuk ay kullandıkltan sonra bıraktım ve hemen ardına gebe olduğumu öğrendim . Doktorlar sonlandırmam gerektiğini söylediler , kullananlar çocuklarınız nasıl?