bygunun3 kızlar tuvalete çıktığımda bebeğin aşağıya kasıklarıma doğru indiğini hissediyorum normal mi sizce erken doğum belirtisimi bu 24+3 haftadayım
bygunun3 busraaa10 almanyada yaşıyorum bu randevumda bebeğe bakmadı burda her zaman bebeğe bakmıyorlar söyledim ama çok ilgilenmedi