Kızlar merhaba ben izmirde yaşıyorum 9 ocakta tıbbı genetik bölümüne test verdik kromozom testim hala çıkmadı sizlerin ne kadar sürede çıktı sistemde sonuç bekliyor olarak bir sekme yok hastaneyi arıyorum işlemde 2 ayda çıkar dedi ama 2 ayı geçtikten sonra mı 2 ay içerisinde çıkacak 2 ay olmasına çok az kaldı her gün kontrol etmekten gına geldi