Mucizebekleyis0 Kızlar 6 + 5 haftalık hamileyim akşamları olunca başım fena bir şekilde dönüyor sizlerde de durum böyle mi acaba merak ettim 😊 Birde sadece sabahları migden bulanıyor gün içinde bir sıkıntı yok cuma günü randevum umarım kalp atışımızı duyarız sağlıkla ❤️
tortil21 Mucizebekleyis0 merhabalar 😌 Bende de oldu, gayet normal bir süreçmiş. 6+5 de başlamıştı bende. InsAllah insAllah duyarsiniz💖🙏