16+3 ten selamlar 😇 kızlar hamilelikte nerdeyse her hafta çıkan kaş ve bıyığım 2 haftada bile cok az çıkıyor. Onun dışındaki bölgelerimde normal diyebilirim. 2 sene epilasyona gittim genital hala çıkıyor anlamadım. Şimdilik eldivenle idare ediyorum tüy inceligindeler gurlessin istemiyorum. Siz de durumlar nasil tuylenmeleriniz artti mi azaldi mi ☺️