Bsra9518 Ankara-58 zaten toparlanana kadar doktorlar onermıyor dıkkat edeceksınız demekkı herkesın yapısı farklı oluyor
Ankara-58 Bsra9518 benim anlamadığım eskiden dikis mi vardı kesik mi vardı şimdi hemen kesip kesip atıyorlar bizi
SeymaSimsek Bsra9518 benim de çok şiddetli değil işimi görüyorum çok şükür uzun süre oturduğum da ağrıyor sadece merakla iyileşmesini bekliyorum 🤷🏻♀️
Bsra9518 SeymaSimsek aynıyız o zaman umarım gerçekten düşer bende beklıyorum alttan muane artık tedirgin ediyor beni
SeymaSimsek Bsra9518 evet devam ediyorum antibiyotik ve kremlerim bitti. Batikon da bitmek üzere ama dikişler gidene kadar devam etmeyi planlıyorum