Oznrtpkr Merhabalar hanımlar 33+2 olduk ama bebeğimize bir isim hala bulamadık sizin öneriniz varmı anlamı güzel bir erkek ismi
Sadelim Oznrtpkr 36+5 bizde karar veremedik ama beğendiğim isimler Barlas, Aras, Kuzey, Mete, Yiğit Alp, Alparslan, Göktuğ, Görkem
Gizem9688 Ay ben de bekliyim burda cinsiyeti bu gün ogrendik daha biz oğlumuz olacakmış. Saglikla gelsin tüm bebişler