Pembenattaniyeler çok teşekkür ederim🙏🏻 şimdi çok şükür iyiyim. Yok tek gebelik. Yaklaşık 15 saat o ağrıyı yaşadıktan sonra kadın doğum doktorumu ağlayarak aradım ve hemen gelmemi istedi. Sabah olmuştu. Tek bir muayene ile apandisitten şüphelenip hemen genel cerraha yönlendirdi. Genel cerrah apandisit dedi ama biz yine ultrason bakalım belki gözükmeyebilir gebelikten dolayı dedi. Çok şükür ultrason da gözüktü. Acil ameliyata alındım. Spinal anestezi yapıldı. Apandisitim sapsarı enfeksiyondu. Rahmin altına doğru kıvrılmıştı. Ama doktorum başarılı bir şekilde çıkardı. Ama sonraki süreç çok zordu. Enfeksiyondan dolayı yaramın dikişleri patladı. Her gün enfeksiyon sıktılar pansumanlar yapıldı. Ve bu süreçte karnımda hızla büyüyordu. Yaram 1,5 ayda kapandı. 2 ayrı kutu antibiyotik 2 şer kutu bitirdim. Çok şükür geçti gitti. Allahım kimseye yaşatmasın.