kubranurleo Nasıl gidiyor ? Artık belirtileriniz bitti mi? Ne durumdasınız? Ben 11+6 yım. Hafif yorgunluk dışında hamile değil gibiyim. Göbeğim de yok pek. Hiç bir şeyim kalmadı.
Hulo2105 kubranurleo 13+2 🍋 çok ayakta kalırsam karnım acıyor çok çabuk yoruluyorum oturcak yer arıyorum hep😌 halsizlik var hiç iş yapamıyorum yapsam hemen koşmuş gibi oluyorum. İştahım kapalı sadece doymak için yiyorum. 🥹
bussratoygg kubranurleo Merhaba 🌸 11+3 bulantım çok fazla başından beri, şuan üzerine sabah bulantısıda eklenmiş durumda.. en azından halsizlik ve uyku hali biraz azaldı buna şükür 😄 her gebelik kendine has sanırım belirtileriniz erken azaldıgı için çok şanslısınız darısı bana🥰
biranne__ kubranurleo 13+4 gayet iyim sadece gastrit yüzünden gece bulantı oluşuyor onu dışında bulantı yok biraz sırt ve bacak agrısı oluyor magnezyum yazacak doktorum biraz haftam geçince birde baş dönmesi yaşıyorum sabahları genelde
Ea_aylms6 kubranurleo 12+3🍋 Hamileliğimin başından beri hiçbir belirtim yok. Sadece çok ayakta durunca belim ağrıyor. Hamilrlikten öncede ağrıyordu sanırım fıtık var. Hamile olduğum için emara da giremedim maalesef
Brcnrcvs111 Hulo2105 ayy merhaba bende 13+1 yorulduğum zaman benimde karnım batışıyor acıyor gibi değişik oluyor aynısı bende de mevcut ☺️ cinsiyetiniz belli mi vede ikili tarama yaptırdınız mı
Mucizemibekliyorum41 Hulo2105 seninle aynıyız canım peki cinsiyetin belli mi senin 😊 benimde ara ara karjimin ici aciyor
-betul-20 12 haftalık hamileyim. Çok ayakta kalırsam belim ağrıyor onun dışında iyiyim 😌 doktor cinsiyet tahmini söyledi mi size
kubranurleo -betul-20 En son bir ay önce gitmiştim kontrole. Bu cumartesi yine gidicem belki söyler. Size söyledi mi?
Elin_ 12 haftalık. Benim karnım şiş hamile olduğum belli oluyor ben neden şiştim 😥 biraz mide bulantım var onun dışında halsizlik ve uykusuzluk hep var ☹️
Hulo2105 Elin_ benimde şiş canım burda herkes 17. Haftadan sonra çıkıyor demiş ama benim 11-12 de çıktı gazdan ya da vücut şişiyo bence. Ama bu haftalarda gazım yok karnım çıktı belli. İç karnımız küçük demek ki🥳
kubranurleo bussratoygg Evet bir yandan şanslıyım diyorum ama bir yandan da korkuyorum bir şey mi oldu niye belirtim yok diye 😅 cumartesi kontrole gideceğim ama zaman geçmiyor endişeden
metemom_ biranne__ neden haftanız biraz daha geçince ben dün gittim 13+5 di magnezyum verdi ağrın olunca kullan diye
Anler26 Merhaba bende 12+3 haftalık hamileyim genel olarak uyku yorgunluk ve zaman zaman mide bulantım oluyor onun haricinde göbeğim hafiften belli olmaya başladı doktorumuz cinsiyeti erkek olarak tahminde bulundu ama 16. haftaya kadar ancak netleşir şu an sadece tahminde bulunuyorum dedi bakalım bekliyoruz Allah hepimize sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺🥰
Hulo2105 Brcnrcvs111 biz cinsiyeti 11. Haftada öğrendik fetal dna yaptırdım canım doktorum da bunu önermişti zaten. Erkek bebişimiz olucak🥹❤️
bussratoygg kubranurleo kötü düşünmeyin bazılarının hiç belirtisi olmuyor bazılarının erken bitiyor bazılarının doğurana kadar devam ediyor endişelenmekte haklısınız hangimiz endişelenmiyoruz ama stres yapmayın 💖
blovec kubranurleo 13+1im 11. haftada yorgunluk mide bulantısı baş dönmesi nerdeyse bitti artık sadece arada bi oluyor. Bu sıralar hafif bel kasık ağrım var. Göbeğim çıkmış gibi duruyor normalde bu kiloda böyle bi göbeğim olmuyordu 😊
Gizem9688 12+0 im bu gün doktora gittim. Aslinda fetal dna testi yaptirmistim yarin cikacak sonucu cinsiyeti o zaman öğrenirim diyodum ama bu gün cocugum soktu pipiyi gözümüze 😱 erkenden ogrendik ultrasonda bile netti. Yarin da gen testi ile iyice netleşecek. Belirti olarak cok midem kotuydu. Su an azaldi daha iyiyim. Progestan kullaniyordum. Doktor elindeki kutu bitince birak Progestanı dedi bu gün. Sevindim çünkü o da mide bulantisi mide kazintisi yapiyo. Insallah gececek
senaall 12+1 bizim de hafif mide bulantım oldu ama hiç kusmadım biraz bel ağrısı oluyor belirtilerim azdı hala iyi mi kötü mü bilemiyorum ben de 🙈